+38 (067) 498-39-99 Пн.-Сб.: 10.00-19.00

Управляти своїми емоціями-Правила для дітей від 5 років.

17.11.2021
Переглядів: 177

Управляти своїми емоціями. Правила для дітей від 5 років.

З 5 років діти починають вчитися керувати своїми емоціями та почуттями. І дуже важливо батькам вчитися разом із дітьми володіти собою у різних життєвих обставинах, психологічних труднощах, стресових ситуаціях. Прості правила допоможуть вам та вашій дитині сформувати нормальну адекватну емоційно-вольову сферу. Ці правила допомогли мені не лише як дитячому психологу, а насамперед як мамі, допомагати своєму синові справлятися з негативними емоціями, життєвими труднощами. І змінюватися самій, свої емоційні реакції, поведінку, своє ставлення до процесу виховання та розвитку дитини. Щоб син виріс здоровим та щасливим! Застосовуйте ці правила щодня, вивчіть їх разом із дітьми, і результат очевидний.

Правила:

1.Якщо в голову впускати гарні думки, настрій буде чудовим!

2.Думки, які настрій роблять прекрасним: «Все і завжди буде чудово!» "Я можу все, що хочу!" "Все буде добре!" «Я обов'язково впораюся з труднощами!» "Я сильний (сильна)!" «Я сміливий (смілива)!» «Я обов'язково навчуся!»

3. Я господар (господиня) свого настрою! Я сам (сама) вирішую яким має бути мій настрій зараз, навіть якщо мені псують настрій. Тільки я вирішую, а не інші люди, сумувати мені чи радіти.

4. У нас всередині живе біла тварина-це радість, чорна-це злість, сум, страх, і блакитна-це спокій. Цими тваринами керує людина. Людина головна, а тварини її слухають, який настрій людина відчуває, така тварина до неї й прийде. Якщо людина радіє чомусь, робить щось хороше, до неї приходить біла тварина, і людині радісно, ​​добре. А коли людина злиться, або боїться, до неї одразу ж біжить чорна тварина і людина ще злішою стає, і може навіть зруйнувати себе і все навколо, якщо не покличе вчасно білу тварину. А коли людина спокійна, їй не сумно і не дуже радісно, ​​а просто спокійно, до неї приходить блакитна тварина. Так людина і керує своїми тваринами, якщо вміє змінювати свій настрій. Щоб прогнати злість чи страх треба покликати спокій чи радість, тоді чорна тварина піде, а біла чи блакитна прийде. Для того, щоб прийшла радість чи спокій, треба одягнути на обличчя посмішку, і посміхнутися.

5.Коли нас щось засмучує, не треба довго думати про погане. Іноді ми не можемо змінити ситуацію, але ми можемо точно вибрати, про що нам думати. Ми можемо вибрати думки не сумні, а веселі, спокійні, приємні.

6. Думки впливають на наш настрій. Слова також впливають на наш настрій. І якщо вони добрі підтримують, вони допомагають нам долати труднощі.

7. Коли нам погано, сумно, прикро,  страшно, ми можемо пожаліти себе. Але не довго. Коли ми довго себе жаліємо, нам важко зупинити жалість до себе, і вона нам заважає робити щось добре, побачити себе сильними розумними, що ми все зможемо. І щоб зупинити жалість, потрібно її прогнати з думок, прогнати цю чорну тварину, яку звуть «жалість» і покликати білу чи блакитну тварину «спокій» чи «радість». І з приємними думками знайти спосіб вийти із скрутної ситуації.

8.Думки керують нашою поведінкою, нашими вчинками, справами. За думками йдуть дії. Коли думки хороші, добрі, то й справи людини будуть добрі та хороші. Ми завжди обираємо, про що нам думати та як діяти.

9.Для того, щоб інші знали, що ти щедрий (щедра), добрий (добра), потрібно робити щедрі та добрі справи. Ділитись з іншими, допомагати, дарувати подарунки.

10. Коли у тебе щось не виходить, тренуйся робити те, що у тебе не виходить. І ти навчишся підтримувати себе навіть у найскладніших ситуаціях.

11.Коли злишся на когось, і навіть хочеш вдарити. Зупинися, поклич білу або блакитну тварину, щоб заспокоїтися і прийняти правильне рішення у важкій для тебе ситуації. Правило «стоп» навчить тебе керувати своїми емоціями, своїм настроєм, і не зробити серйозної, іноді непоправної помилки.

12.Часто ми боїмося, страх настільки сильний, що ми втрачаємо контроль над своїми емоціями і поведінкою. Але дуже часто ми боїмося невідомого. Якщо в темряві тобі страшно, щоб перестати боятися, увімкни світло і подивися, чого конкретно ти боїшся. І якщо нікого немає, то значить, ти боявся того, кого немає.

13. Багато хто з нас через страх не вміє вчасно сказати «Ні». І це призводить до дуже сумних наслідків, можуть образити, принизити, відібрати твою улюблену іграшку, навіть можуть вкрасти дитину, якщо вона не скаже чужій людині «ні», я з вами нікуди не піду. Для того, щоб захистити себе, потрібно навчитися говорити ні, навіть коли важко і страшно.

14.Щоб наші мрії збувалися, треба в них вірити, і вірити у свої сили, і тренуватися робити, коли щось не виходить на шляху до твоєї мрії. Вір, що ти можеш, що хочеш! І в тебе все вийде!

Я в тебе вірю, тому що в себе вірю, що все, що ми мріємо обов'язково здійсниться!

             

З повагою, Міла М'ята (Людмила Курякова) – клінічний психолог; дитячий та сімейний психолог, гештальт-консультант; консультант зі збалансованого харчування; медична сестра; знахарка, консультант у галузі нетрадиційної медицини; парапсихолог, таролог, рунолог; співавтор проектів «Насильство у сім'ї», «Діти емігрантів» у міжнародному психологічному центрі «Розрада».

 

Записатися на онлайн консультацію:

https://gekata.com.ua/psihologchn-konsultac-onlayn

https://gekata.com.ua/psihologchn-konsultac-onlayn/konsyltaciya-dutyachogo-psuhologa

 

#керувати_емоціями #керувати_собою #правила_для_дітей_керувати_емоціями #Дитячий_психолог_онлайн #Дитячий_Психолог_Міла #дитячий_психолог_Людмила_Курякова

 

Супутні товари

Консультація дитячого психолога, онлайн
Психологічна допомога сім’ям онлайн

Відгуків: 0

Написати відгук

Схожі статті

Дитячі страхи

Дитячі страхи

Дитячі страхи. Як допомогти дитині?З 2008 року я працюю дитячим психологом. Моєму синові 7 років і детальніше

Дитячі істерики! Що робити?

Дитячі істерики! Що робити?

Дитячі істерики! Що робити?Питання мам: Що робити, як поводитися, як допомогти дитині, коли в неї і детальніше

Казка-терапія

Казка-терапія

                            &n детальніше

Проблеми починаються у сім'ї

Проблеми починаються у сім'ї

Проблеми починаються у сім’ї1.Дитина формує свої основні цінності, ставлення до найголовніших момен детальніше

Психологічні стадії розвитку дитини

Психологічні стадії розвитку дитини

Психологічні стадії розвитку дитиниДля того щоб дитина гармонійно розвивалася, потрібно, щоб задач детальніше

Як сформувати у дитини безпечну поведінку

Як сформувати у дитини безпечну поведінку

Як сформувати у дитини безпечну поведінку1.Щоб сформувати у дитини безпечні звички, навчити безпец детальніше

Батьки, які багато працюють, весь час зайняті

Батьки, які багато працюють, весь час зайняті

Батьки, які багато працюють, весь час зайнятіДитина не розуміє , чому батьків немає постійно, і зав детальніше

Потреби і розвиток дитини від 0 до 3 років

Потреби і розвиток дитини від 0 до 3 років

Потреби і розвиток дитини від 0 до 3 років1.Не очікуйте від себе надто багато в перші дні після на детальніше

Потреби і розвиток дитини від 3 до 5 років

Потреби і розвиток дитини від 3 до 5 років

Потреби і розвиток дитини від 3 до 5 років1.Дитина говорить «Я сама», пробує сама вдягатися, прибир детальніше

Потреби і розвиток дитини від 5 до 7 років

Потреби і розвиток дитини від 5 до 7 років

Потреби і розвиток дитини від 5 до 7 років1.Основна особливість як і раніше зацікавленість,дитина детальніше

Потреби і розвиток дитини від 7 до 9 років

Потреби і розвиток дитини від 7 до 9 років

Потреби і розвиток дитини від 7 до 9 років1.Дитина здатна зосередитися, тривалий час займатися одн детальніше

Потреби і розвиток дитини від 10 до 15 років

Потреби і розвиток дитини від 10 до 15 років

Потреби і розвиток дитини від 10 до 15 років1.З 10  років починається підлітковий вік. Одні д детальніше

Потреби і розвиток дитини від 15 до 18 років

Потреби і розвиток дитини від 15 до 18 років

Потреби і розвиток дитини від 15 до 18 років 1.За фізіологічними даними підлітки здатні мати народ детальніше

Якщо ви не задоволені шлюбом, сімейними стосунками

Якщо ви не задоволені шлюбом, сімейними стосунками

Якщо ви не задоволені шлюбом, сімейними стосункамиНесприятливо впливають на людину, на її психічне детальніше